Ahad, 22 Januari 2017

GAMBIR EMAS RM40

gel gambir emas
gel gambir emas malaysia
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna ubat kuat lelaki "Gambir Emas" yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
011-33088548  SMS/Whatapps >

Ye Lah, Kadang-Kadang Kita Tak Sedar Yang Kita Ada Masalah Seperti Ini !

  • Abang dan isteri berasa amat MURUNG kerana satu-satunya masa untuk bersama tidak berkualiti.
  • Prestasi di tempat kerja abang menurun akibat daripada emosi yang telah terganggu di tempat tidur.
  • Masalah terus terjadi apabila anda dan isteri MALU untuk mencari jalan penyelesaiannya.
  • Disebabkan KURANG KEYAKINAN dan tidak puas, anda dan isteri terus dingin di kamar tidur.
  • Masalah ditambah dengan tabiat anda yang sering menonton filem lucah untuk mencapai kepuasan sendiri tanpa menghiraukan keperluan isteri.
  • Nahtijahnya, ia membawa kepada kancah PERCERAIAN.
kelebihan gel gambir emas
gel

Memperkenalkan Gambir Emas Ubat Kuat Lelaki Tahan Lama Untuk Anda

Jangan Risau Kerana Ramai Yang Mempunyai Masalah Seperti Ini

"Gambir Emas" wujud disebabkan masalah yang dihadapi oleh ramai rakyat malaysia. Rahsia sebenar hubungan intim yang berkualiti ialah sejauh mana seseorang dapat memenuhi keperluan seks pasangan masing-masing. Kunci kepada kualiti ini salah satunya ialah berapa lama “barang” anda boleh bertahan sebelum ejakulasi. Banyak laporan dan kajian yang menunjukkan bahawa kebanyakkan wanita tidak mencapai orgasm. Mereka tidak mencapai kepuasan sewaktu mengadakan hubungan intim bersama suami.

Masalah saiz, panjang dan pendek itu sebenarnya tidak begitu penting. Yang teramat penting ialah bagaimana anda mampu bertahan dan melakukan posisi-posisi yang menarik untuk menghangatkan hubungan intim itu lebih penting.Untuk pengetahuan anda, masalah dalam hubungan intim sering berlaku dalam kalangan pasangan yang sudah berkahwin. Impaknya sangat besar.

Menyedari akan keperitan ini, kami perkenalkan produk Gambir Emas, ubat kuat lelaki buatan Muslim yang telah terbukti berkesan berdasarkan ujian dan testimoni-testimoni pengguna yang telah berjaya termasuklah yang sedang menulis ini. Kami sedar, banyak ubat kuat lelaki di luar sana yang tidak memenuhi piawaian yang telah ditetapkan oleh KKM malah mungkin memberikan kesan negatif jangka masa panjang kepada pengguna. Produk ini Inshaa Allah merupakan antara pilihan ubat kuat lelaki terbaik untuk anda.

SMS/Whatapps > 01133088548

Apa Yang Gambir Emas Boleh Bantu?

  • YA Membantu Abang Untuk Tahan Lebih Lama Dengan Kos Yang Minima.
  • YA Membantu Abang Untuk Dapatkan "Barang" Yang Lebih Keras.
  • YA Membantu Abang Untuk Dapatkan "Panjang" Dengan Teknik Urutan dan Penggunaan Berterusan
  • YA Membantu Abang Untuk Jadikan "Barang" Lebih Besar dan Sado
  • YA Membantu Abang Menyelesaikan Kekusutan Pancut Awal Sebelum Ini.
  • YA Membantu Abang untuk Lebih COFIDENT, Bersemanagat Untuk Jadikan Hari-Hari Seperti Malam Pertama!

Ubat kuat lelaki Gambir Emas ini dirumus daripada resepi traditional yang telah digunakan oleh turun temurun. Resepinya yang asli serta bahan yang digunakan berkualiti amat penting untuk memastikan keberkesanan produk ini. Kualiti pembuatannya amat dititik berat oleh kami. Produk ubat kuat lelaki buatan Muslim ini telah diiktiraf oleh KKM bernombor pendaftaran NOT151002720K. Bungkusan botol premium memudahkan penggunaannya malah MUDAH dibawa kemana-mana. Dibawah kami senaraikan isi kandungan yang digunakan untuk menghasilkan ubat produk ini. Inshaa Allah kami mahukan yang terbaik untuk anda!

Kandungan Utama


  • Minyak Zaitun

    Gambir Emas mengandungi Minyak zaitun terkenal dengan khasiatnya. Juga disebutkan dalam Al-quran berkenaan kekebihannya.

  • Gambir Sarawak

    Uncaria Gambir ataupun Gambir Sarawak merupakan tumbuhan yang telah lama digunakan sebagai rawatan batin bagi kaum lelaki.  Ia boleh didapati dalam hutan di kawasan pedalaman Long Panai, Marudi Sarawak.

  • Habbatus Sauda'

    Habbatus sauda’ atau Nigella Sativamerupakan makanan sunnah yang telah lama dijadikan sebagai ikhtiar penyembuhan bagi pelbagai penyakit.  Habbatus sauda’ mengandungi zat besi, serat, kalsium, karbohidrat, protein, dan kandungan lemak yang menyihatkan. Ya ia terdapat dalam ramuan Gambir Emas !

Diperkaya dengan Ramuan Tradisi


  • Lintah

    Ekstrak histamine daripada lintah berupaya untuk membesarkan salur darah dan mencergaskan aliran darah manakala ekstrak nitri oxide dapat mempercepatkan peredaran darah. Ini menjadikan Gambir Emasmempunyai manfaat untuk menambahkan size.

  • Gamat

    Gamat merupakan haiwan laut yang banyak terdapat di perairan Langkawi. Minyak gamat yang telah diproses mempunyai banyak kegunaan seperti merawat luka serta rawatan bagi bengkak dan sengal-sengal. Kami diGambir Emas cuba sedaya upaya untuk meningkatkan manfaat produk ini kepada pelanggan kami.

  • Tongkat Ali

    Siapa tidak tahu dengan Tongkat Ali. Seringkali dikaitkan dengan tenaga dalaman hasil daripada khasiat yang terdapat dalam herba ini. Tongkat Ali telah digunakan secara meluas di seluruh dunia. Gambir Emas tidak mahu ketinggalan untuk mendapatkan manfaat daripada herba ini.
SMS/Whatapps > 01133088548

Gambir Emas Tidak Panas!

Ya dengan menggunakan produk ini, abang akan terasa dingin namun tidak panas seperti penggunaan gambir sarawak kerana kami telah menetapkan kandungan yang ideal dalam pembuatan "Gambir Emas" ini. Jika masih panas, anda hanya perlu kurangkan dos kerana setiap orang mempunyai ketebalan kulit berbeza. Jadi anda dapat menikmati ketahan ketika bersama tanpa merencatkan 'feel' dayungan anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan